Der Maxl vom Steigerbauern hat in Religion eine 6 gekriegt. Vorsorglich watscht ihn der Bauer erst einmal ab und fragt dann nach dem Grund der schlechten Note.
“Ja, weil i net gwusst hab, dass da Jesus gstorbn is,” lautet die Antwort.
Der Bauer geht ins Tal zum Pfarrer, um die Sache zu klären. Tatsächlich sagt der Pfarrer, der Maxl hätte nicht gewusst, dass Jesus gestorben sei.
Meint der Bauer: “Herr Pfarrer, des derfts fei net so eng segn. Mia san Bergbauern, mia hobn koa Telefon und a koa Fernsehkistn net, und da Postler kimmt ibats a allweil nua oi 14 Teg, da ko’s scho sei, daß ma net oiweil dafoot, wer gstorbn is.”
Witz teilen — der Freund freut sich!
Witz des Tages — täglich kostenlos per Email
Mehr als 6.500 Abonnenten. Jederzeit kündbar, kein Spam.

Noch keine Kommentare.